Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Het spijt ons te horen dat je een ander product hebt ontvangen dan je besteld hebt. Wij vragen je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice en hierbij de volgende informatie aan ons door te geven:

  • Je bestelnummer
  • Welk product heb je besteld maar niet ontvangen?
  • Welk product heb je niet besteld maar wel ontvangen?
  • Een foto van het verkeerd geleverde product
Een deel van mijn bestelling ontbreekt

Heb je niet alle bestelde producten ontvangen, dan vragen we je eerst te controleren of je bestelling verdeeld over meerdere pakketten wordt uitgeleverd. Je vindt deze informatie in de verzendbevestiging.

Als je alle pakketten hebt ontvangen maar nog steeds iets mist, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • Welk product heb je niet of niet volledig ontvangen?
Is mijn pakket verloren?

Soms kan de bezorging van een pakket buiten onze invloed om vertraging oplopen. Is je pakket nog niet bezorgd, dan adviseren wij je om eerst de track & trace informatie van de bezorgdienst te raadplegen.

Als er meer dan drie dagen achter elkaar geen update is geweest, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Om je zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen ontvangen wij graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer en het pakketnummer
  • De reden van je klacht
  • Wil je een nieuwe levering ontvangen of een restitutie?
Mijn pakket/product is beschadigd

Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geleverd. Wij vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Het artikelnummer of de naam van het artikel
  • Het aantal beschadigde artikelen
  • Een foto waarop de schade aan het artikel zichtbaar is
  • Een foto waarop de schade aan het pakket zichtbaar is
  • Wil je een vervangend artikel ontvangen of een restitutie?
Mijn pakket is verzonden maar nog niet te volgen

Soms duurt het even voordat de Track & Trace informatie van de bezorgdienst beschikbaar is. Je pakket is dan ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst maar nog niet opgehaald bij ons magazijn.

Zodra het pakket door de bezorgdienst is opgehaald zal de Track & Trace actief worden. Wanneer het pakket is verwerkt in het depot van de bezorgdienst volgt de eerste update op de Track & Trace pagina.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens bezorging?

Wanneer er niemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen dan zal het pakket eerst bij een van je buren worden aangeboden. Als de bezorger niemand kan bereiken ontvang je een bericht in je brievenbus met informatie over de volgende bezorgpoging. Na de eerste bezorgpoging kun je via de code op het niet-thuis-bericht ook zelf een nieuwe tijd of plaats kiezen.

 

De waardering van kattenshoppurrfect.nl bij Trustprofile Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 66 reviews.