Het spijt ons te horen dat je een ander product hebt ontvangen dan je besteld hebt. Wij vragen je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice en hierbij de volgende informatie aan ons door te geven:
Je bestelnummer
Welk product heb je besteld maar niet ontvangen?
Welk product heb je niet besteld maar wel ontvangen?
Heb je niet alle bestelde producten ontvangen, dan vragen we je eerst te controleren of je bestelling verdeeld over meerdere pakketten wordt uitgeleverd. Je vindt deze informatie in de verzendbevestiging.
Als je alle pakketten hebt ontvangen maar nog steeds iets mist, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Graag ontvangen wij de volgende informatie:
Je bestelnummer
Welk product heb je niet of niet volledig ontvangen?
Vervelend dat het niet duidelijk is waar je pakket is bezorgd. Als de bezorger geen bericht heeft achtergelaten en het pakket niet bij een van je buren is bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Soms kan de bezorging van een pakket buiten onze invloed om vertraging oplopen. Is je pakket nog niet bezorgd, dan adviseren wij je om eerst de track & trace informatie van de bezorgdienst te raadplegen.
Als er meer dan drie dagen achter elkaar geen update is geweest, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.
Om je zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen ontvangen wij graag de volgende informatie:
Je bestelnummer en het pakketnummer
De reden van je klacht
Wil je een nieuwe levering ontvangen of een restitutie?
Soms duurt het even voordat de Track & Trace informatie van de bezorgdienst beschikbaar is. Je pakket is dan ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst maar nog niet opgehaald bij ons magazijn.
Zodra het pakket door de bezorgdienst is opgehaald zal de Track & Trace actief worden. Wanneer het pakket is verwerkt in het depot van de bezorgdienst volgt de eerste update op de Track & Trace pagina.
Bij het afronden van je bestelling heb je de mogelijkheid om een bezorgadres in te vullen dat afwijkt van je factuuradres. De factuur wordt echter altijd per e-mail verzonden.
Wanneer er niemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen dan zal het pakket eerst bij een van je buren worden aangeboden. Als de bezorger niemand kan bereiken ontvang je een bericht in je brievenbus met informatie over de volgende bezorgpoging. Na de eerste bezorgpoging kun je via de code op het niet-thuis-bericht ook zelf een nieuwe tijd of plaats kiezen.