Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Vrijwel direct nadat de betaling van je bestelling is goedgekeurd wordt je bestelling voor verwerking naar ons magazijn gestuurd.

Neem daarom contact op met onze klantenservice om te vragen of annuleren nog mogelijk is. Helaas kunnen wij niet garanderen dat je bestelling nog geannuleerd kan worden. Dit is niet meer mogelijk vanaf het moment dat je bestelling voor verwerking naar ons magazijn is gestuurd.

Als wij je bestelling niet meer kunnen annuleren en de bestelling wordt verzonden of al verzonden is, heb je de mogelijkheid om het pakket bij bezorging niet aan te nemen. De bezorgdienst stuurt het pakket dan naar ons terug.

Is het pakket geleverd? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het pakket retour te sturen. Wij helpen je graag.

Kan ik mijn bestelling of het bezorgadres wijzigen?

Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk een bestelling te wijzigen nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Vrijwel direct nadat de betaling van je bestelling is goedgekeurd wordt je bestelling voor verwerking naar ons magazijn gestuurd. Het is dan niet meer mogelijk om de bestelling of het bezorgadres aan te passen.

Als de betaling niet afgerond kon worden, je deze zelf hebt afgebroken of je hebt gekozen voor vooruitbetaling via een bankoverschrijving maar nog niet betaald hebt, dan is het wel mogelijk om je bestelling nog te laten wijzigen. Wij vragen je in deze gevallen contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier zodat er nagekeken kan worden wat de mogelijkheden zijn.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Via de link in onze verzendbevestiging kun je je pakket volgen bij de bezorgdienst.

Let op: nadat je onze verzendbevestiging hebt ontvangen duurt het soms even voordat de Track & Trace informatie van de bezorgdienst beschikbaar is. Je pakket is dan wel ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst, maar nog niet opgehaald bij ons magazijn. We vragen in deze gevallen om je geduld.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?

Zodra je bestelling is ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst ontvangt je een verzendbevestiging per e-mail. Bestaat je bestelling uit meerdere pakketten, dan ontvang je voor ieder pakket een aparte verzendbevestiging.

In de verzendbevestiging vind je de volgende belangrijke informatie:
Een link naar de Track & Trace van de bezorgdienst

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ontvang ik een bestelbevestiging?

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een bestelbevestiging per e-mail.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Dan kun je als geregistreerde klant via “Mijn account” ook de status van de bestelling en je bestelhistorie bekijken.

Als je als gast hebt bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De waardering van kattenshoppurrfect.nl bij Trustprofile Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 66 reviews.