Veelgestelde vragen

Bestellingen (6)

Via de link in onze verzendbevestiging kun je je pakket volgen bij de bezorgdienst. Let op: nadat je onze verzendbevestiging hebt ontvangen duurt het soms even voordat de Track & Trace informatie van de bezorgdienst beschikbaar is. Je pakket is dan wel ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst, maar nog niet opgehaald bij ons magazijn. We vragen in deze gevallen om je geduld.

Zodra je bestelling is ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst ontvangt je een verzendbevestiging per e-mail. Bestaat je bestelling uit meerdere pakketten, dan ontvang je voor ieder pakket een aparte verzendbevestiging.

In de verzendbevestiging vind je de volgende belangrijke informatie:
Een link naar de Track & Trace van de bezorgdienst

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Het is niet mogelijk om reeds geplaatste bestellingen samen te voegen.

Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Vrijwel direct nadat de betaling van je bestelling is goedgekeurd wordt je bestelling voor verwerking naar ons magazijn gestuurd.

Neem daarom contact op met onze klantenservice om te vragen of annuleren nog mogelijk is. Helaas kunnen wij niet garanderen dat je bestelling nog geannuleerd kan worden. Dit is niet meer mogelijk vanaf het moment dat je bestelling voor verwerking naar ons magazijn is gestuurd.

Als wij je bestelling niet meer kunnen annuleren en de bestelling wordt verzonden of al verzonden is, heb je de mogelijkheid om het pakket bij bezorging niet aan te nemen. De bezorgdienst stuurt het pakket dan naar ons terug.

Is het pakket geleverd? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het pakket retour te sturen. Wij helpen je graag.

Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk een bestelling te wijzigen nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Vrijwel direct nadat de betaling van je bestelling is goedgekeurd wordt je bestelling voor verwerking naar ons magazijn gestuurd. Het is dan niet meer mogelijk om de bestelling of het bezorgadres aan te passen.

Als de betaling niet afgerond kon worden, je deze zelf hebt afgebroken of je hebt gekozen voor vooruitbetaling via een bankoverschrijving maar nog niet betaald hebt, dan is het wel mogelijk om je bestelling nog te laten wijzigen. Wij vragen je in deze gevallen contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier zodat er nagekeken kan worden wat de mogelijkheden zijn.

 

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een bestelbevestiging per e-mail.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Dan kun je als geregistreerde klant via “Mijn account” ook de status van de bestelling en je bestelhistorie bekijken.

Als je als gast hebt bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Betalen (2)

Je kunt je betaalmethode altijd wijzigen in je winkelwagen, voordat je een bestelling afrondt.

 

Naast een ruim assortiment bieden wij onze klanten ook graag verschillende mogelijkheden om een bestelling te betalen. Iedere betaalmogelijkheid is bij zooplus vrij van extra kosten.

Betalen kan via:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC/CBC
  • Vooruitbetaling (bankoverschrijving)
  • Achteraf betalen (Klarna of Afterpay)

Al onze betaalmethoden zijn volledig veilig. Alle persoonlijke informatie (zoals betalingsinformatie, e-mail en adres) en betalingsgegevens worden beschermd door encryptie en door een extra autorisatieproces.

Leveringen (14)

Verzending is gratis voor bestelling vanaf € 50,00.

 

Heb je niet alle bestelde producten ontvangen, dan vragen we je eerst te controleren of je bestelling verdeeld over meerdere pakketten wordt uitgeleverd. Je vindt deze informatie in de verzendbevestiging.

Als je alle pakketten hebt ontvangen maar nog steeds iets mist, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • Welk product heb je niet of niet volledig ontvangen?

Het spijt ons te horen dat je een ander product hebt ontvangen dan je besteld hebt. Wij vragen je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice en hierbij de volgende informatie aan ons door te geven:

  • Je bestelnummer
  • Welk product heb je besteld maar niet ontvangen?
  • Welk product heb je niet besteld maar wel ontvangen?
  • Een foto van het verkeerd geleverde product

Vervelend dat het niet duidelijk is waar je pakket is bezorgd. Als de bezorger geen bericht heeft achtergelaten en het pakket niet bij een van je buren is bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Heb je een pakket ontvangen dat niet voor jou bestemd is, neem dan contact op met onze klantenservice. We hebben de volgende informatie nodig:

  • Het pakketnummer
  • Het bestelnummer dat als referentie op het pakketlabel staat.

Soms kan de bezorging van een pakket buiten onze invloed om vertraging oplopen. Is je pakket nog niet bezorgd, dan adviseren wij je om eerst de track & trace informatie van de bezorgdienst te raadplegen.

Als er meer dan drie dagen achter elkaar geen update is geweest, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Om je zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen ontvangen wij graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer en het pakketnummer
  • De reden van je klacht
  • Wil je een nieuwe levering ontvangen of een restitutie?

Het is niet mogelijk een bezorgdienst te kiezen.

Het is niet mogelijk om een verzenddatum te kiezen

Soms duurt het even voordat de Track & Trace informatie van de bezorgdienst beschikbaar is. Je pakket is dan ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst maar nog niet opgehaald bij ons magazijn.

Zodra het pakket door de bezorgdienst is opgehaald zal de Track & Trace actief worden. Wanneer het pakket is verwerkt in het depot van de bezorgdienst volgt de eerste update op de Track & Trace pagina.

 

Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geleverd. Wij vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Het artikelnummer of de naam van het artikel
  • Het aantal beschadigde artikelen
  • Een foto waarop de schade aan het artikel zichtbaar is
  • Een foto waarop de schade aan het pakket zichtbaar is
  • Wil je een vervangend artikel ontvangen of een restitutie?

Bij het afronden van je bestelling heb je de mogelijkheid om een bezorgadres in te vullen dat afwijkt van je factuuradres. De factuur wordt echter altijd per e-mail verzonden.

De meeste bestellingen worden binnen 24 uur ingepakt en verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra je pakket is ingepakt en aangemeld bij de bezorgdienst. Onze bezorgpartners hebben na verzending doorgaans nog 1 werkdag nodig om het pakket bij je af te leveren.

 

Wanneer er niemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen dan zal het pakket eerst bij een van je buren worden aangeboden. Als de bezorger niemand kan bereiken ontvang je een bericht in je brievenbus met informatie over de volgende bezorgpoging. Na de eerste bezorgpoging kun je via de code op het niet-thuis-bericht ook zelf een nieuwe tijd of plaats kiezen.

 

Onze pakketten worden verpakt met een maximum gewicht van 24 kg. Bestellingen boven dit maximum worden (afhankelijk van het gewicht) in twee of meer pakketten verstuurd. Voor deze extra verzendinspanning kan afhankelijk van het gewicht en de waarde van je zending een extra toeslag in rekening gebracht worden. Deze toeslag en de berekening is zichtbaar aan de kassa.

Producten (6)

Is een product dat je graag wilt bestellen niet op voorraad, dan laten we je graag weten wanneer het weer beschikbaar is. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice

Het spijt ons te horen dat een product niet aan de verwachte kwaliteit voldoet. We vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

Hierbij hebben we de volgende informatie nodig:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Om welk artikel(nummer) gaat het?
  • Een beschrijving van je klacht en, indien mogelijk, een foto van het product waarop het probleem zichtbaar is.
  • Wanneer het om voer gaat, ontvangen we ook graag de houdbaarheidsdatum en het batchnummer op de verpakking.

We vragen je eerst de producthandleiding te raadplegen om na te kijken of het product onderhouden is zoals beschreven. Je vindt hier vaak ook een gids voor probleemoplossing.

Werkt het product nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

We ontvangen graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je kalcht
  • Om welk artikel(nummer) gaat het?
  • Een gedetailleerde beschrijving van het probleem en, indien mogelijk, een foto van het product waarop het probleem zichtbaar is.

We proberen ervoor te zorgen dat onze productbeschrijvingen alle relevante informatie bevatten.

Heb je na het lezen van de informatie op de productpagina nog een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een product (tijdelijk) niet zichtbaar is in onze shop. Wil je hier meer informatie over, neem dan contact op met onze klantenservice.

We zien graag dat de producten die we verkopen in de smaak vallen bij je huisdier. Producten waar je niet tevreden over bent kun je binnen 14 dagen retourneren, mits de verpakking ongeopend is.

Sommige merken die we verkopen bieden een tevredenheidsgarantie. Valt het voer niet in de smaak bij je huisdier, neem dan contact op met onze klantenservice.

We hebben de volgende informatie nodig:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Om welk artikel(nummer) gaat het?
  • De houdbaarheidsdatum en het batchnummer op de verpakking

Aangezien we geopende verpakkingen niet retour kunnen nemen, raden we je aan om eerst een kleine verpakking te proberen als je een bepaald type voer voor de eerste keer geeft.

Retouren en klachten (15)

Heb je niet alle bestelde producten ontvangen, dan vragen we je eerst te controleren of je bestelling verdeeld over meerdere pakketten wordt uitgeleverd. Je vindt deze informatie in de verzendbevestiging.

Als je alle pakketten hebt ontvangen maar nog steeds iets mist, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • Welk product heb je niet of niet volledig ontvangen?

Het spijt ons te horen dat een product niet aan de verwachte kwaliteit voldoet. We vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

Hierbij hebben we de volgende informatie nodig:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Om welk artikel(nummer) gaat het?
  • Een beschrijving van je klacht en, indien mogelijk, een foto van het product waarop het probleem zichtbaar is.
  • Wanneer het om voer gaat, ontvangen we ook graag de houdbaarheidsdatum en het batchnummer op de verpakking.

We vragen je eerst de producthandleiding te raadplegen om na te kijken of het product onderhouden is zoals beschreven. Je vindt hier vaak ook een gids voor probleemoplossing.

Werkt het product nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

We ontvangen graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je kalcht
  • Om welk artikel(nummer) gaat het?
  • Een gedetailleerde beschrijving van het probleem en, indien mogelijk, een foto van het product waarop het probleem zichtbaar is.

Wil je een product of pakket terugsturen?

Voor een retourverzoek kun je contact opnemen met onze klantenservice. We ontvangen dan graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • De reden van de retourzending
  • Het artikelnummer
  • Wil je graag terugbetaling of nalevering ontvangen?

 

Nadat wij je bericht hebben ontvangen voorziet onze klantenservice je van een retournummer en de instructies voor de retourzending. Wij vragen je deze instructies zorgvuldig op te volgen, zodat de retourzending in goede orde verzonden en verwerkt kan worden.

Het spijt ons te horen dat je een ander product hebt ontvangen dan je besteld hebt. Wij vragen je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice en hierbij de volgende informatie aan ons door te geven:

  • Je bestelnummer
  • Welk product heb je besteld maar niet ontvangen?
  • Welk product heb je niet besteld maar wel ontvangen?
  • Een foto van het verkeerd geleverde product

Vervelend dat het niet duidelijk is waar je pakket is bezorgd. Als de bezorger geen bericht heeft achtergelaten en het pakket niet bij een van je buren is bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Heb je een pakket ontvangen dat niet voor jou bestemd is, neem dan contact op met onze klantenservice. We hebben de volgende informatie nodig:

  • Het pakketnummer
  • Het bestelnummer dat als referentie op het pakketlabel staat.

Zodra we je retourzending hebben verwerkt in ons magazijn ontvang je een bevestiging per e-mail.

Retouren worden doorgaans binnen 14 dagen verwerkt. Zodra je retourzending verwerkt is in ons magazijn wordt het aankoopbedrag gecrediteerd en ontvang je een automatische e-mail ter bevestiging. Hierna staat het bedrag binnen enkele dagen op je rekening.

Heb je een week na de bevestiging nog geen restitutie of bericht hierover ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan vragen we je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice.

Soms kan de bezorging van een pakket buiten onze invloed om vertraging oplopen. Is je pakket nog niet bezorgd, dan adviseren wij je om eerst de track & trace informatie van de bezorgdienst te raadplegen.

Als er meer dan drie dagen achter elkaar geen update is geweest, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Om je zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen ontvangen wij graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer en het pakketnummer
  • De reden van je klacht
  • Wil je een nieuwe levering ontvangen of een restitutie?

Als je een artikel wilt ruilen (bijv. voor een andere maat, soort of kleur), vragen we je zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Binnen 14 dagen (vanaf de datum dat je de bestelling hebt ontvangen) kun je het artikel dat niet naar wens is naar ons terugsturen. Het aankoopbedrag wordt dan terugbetaald.

Wij zullen de retourzending binnen enkele werkdagen verwerken en het aankoopbedrag terugbetalen.

We zien graag dat de producten die we verkopen in de smaak vallen bij je huisdier. Producten waar je niet tevreden over bent kun je binnen 14 dagen retourneren, mits de verpakking ongeopend is.

Sommige merken die we verkopen bieden een tevredenheidsgarantie. Valt het voer niet in de smaak bij je huisdier, neem dan contact op met onze klantenservice.

We hebben de volgende informatie nodig:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Om welk artikel(nummer) gaat het?
  • De houdbaarheidsdatum en het batchnummer op de verpakking

Aangezien we geopende verpakkingen niet retour kunnen nemen, raden we je aan om eerst een kleine verpakking te proberen als je een bepaald type voer voor de eerste keer geeft.

Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geleverd. Wij vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • De reden van je klacht
  • Het artikelnummer of de naam van het artikel
  • Het aantal beschadigde artikelen
  • Een foto waarop de schade aan het artikel zichtbaar is
  • Een foto waarop de schade aan het pakket zichtbaar is
  • Wil je een vervangend artikel ontvangen of een restitutie?

Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service. Ben je ergens niet tevreden over? Neem dan contact op met ons klantenservice, wij lossen het graag voor je op.

Gebruik ons contactformulier om je klacht in te dienen en controleer je e-mail inbox voor de ontvangstbevestiging. Als je iets wilt toevoegen aan je eerste bericht dan kun je dit doen door te reageren op onze ontvangstbevestiging.

Onze klantenservice kan contact met je opnemen wanneer we meer informatie nodig hebben. Wij zullen uiteraard ook contact opnemen om je op de hoogte te stellen van de uitkomst van je klacht en de volgende stappen.

De waardering van kattenshoppurrfect.nl bij Trustprofile Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 66 reviews.